Kannatusjäsenyys

Yhdistyksemme tekee tärkeää vapaaehtoistyötä nilsiäläisten lapsiperheiden hyväksi. Järjestämme mm. erilaisia tapahtumia, muistamme koululaisia stipendein ja pyrimme ottamaan myös Nilsiäläisten nuorten tarpeet huomioon. Aika ajoin olemme myös pitäneet perhekahvilatoimintaa lapsiperheille.

Teemme tätä työtä vapaaehtoisten voimin, hyvän mielen palkalla. Jotta tapahtumia saadaa järjestettyä, niin tarvitsemme kuitenkin myös rahaa toimintamme tukemiseen.

Tässä asiassa sinun yhdistys tai yritys voi tukea meitä.Kannatusjäseneksi voivat alkaa oikeuskelpoiset yhteisöt (esimerkiksi yritykset ja rekisteröidyt yhdistykset). Kannatusjäsenyys on voimassa toistaiseksi, mutta jäsenyyden voi irtisanoa koska tahansa. Jäsenyys päättyy tällöin maksetun kalenterivuoden loppuun. Kannatusjäsenmaksun suuruutta (vähintään 100 €/kalenterivuosi) voi halutessaan muuttaa vaikka joka vuosi. 1.9. alkaen liittyville jäsenhinta puolitetaan ei tällöin loppuvuoden kannatusjäsenyys maksaa vain alk. 50 €.

Kannatusjäsentemme nimet laitamme näkyviin verkkosivuillemme. Halutessaan kannatusjäsenet saavat sivullemme näkyviin myös logonsa ja linkin omille kotisivuilleen. Lisäksi kannatusjäsenet saavat tukijatarran, jonka voi laittaa esille omiin toimitiloihin merkiksi lasten ja nuorten eteen tehtävästä työstä.