Jäsenyys

Liity jäseneksi MLL Nilsiän paikallisyhdistykseen. Jäsenyys ei velvoita sinua mihinkään muuhun kuin jäsenmaksun maksuun. Jäsenmaksulla tuet työtä Nilsiäläisten lapsiperheiden hyväksi. Jäsenenä saat:

*Lapsemme-lehden 2 kertaa vuodessa.

*Jäsenetuja valtakunnallisesti sekä paikallisesti.

* Mahdollisuus vuokrata pomppulinna jäsenetuhintaan.

*MLL Nilsiän järjestämissä tapahtumissa kahvi/tee jäsenkortilla puoleen hintaan.

*Sinulla on mahdollisuus osallistua yhdistyksen aktiiviseen toimintaan.

Jäseneksi pääset liittymään kätevästi netin kautta alla olevasta linkistä.

Jäsenmaksumme on 25€. Alle 18-vuotiaiden jäsenyys on ilmainen.

Jäsenyyskausi on vuoden mittainen: maaliskuun alusta seuraavan vuoden helmikuun loppuun. Jäsenmaksulomake lähetetään jäsenille tammi-helmikuun vaihteessa. Uusille jäsenille lähetetään jäsenmaksupankkisiirto sähköpostitse tai kirjeitse ja Lapsemme-lehti noin viiden viikon kuluessa liittymisestä. Jäsenmaksun voi maksaa myös liittyessään. Jäsenkortti löytyy Oma Mll-palvelusta.

Jäsentiedot on tarkoitettu ainoastaan Mannerheimin Lastensuojeluliiton jäsenrekisterin ylläpitoon, eikä tietoja luovuteta millekään muulle taholle.