Vuosi 2021

Taiteiden juhla 2021

Saimme viettää kesäisen kauniissa elokuun säässä perinteistä Taiteiden juhlaa. Yhdistyksemme oli menossa mukana tuttuun tapaan Nilsiän yhtenäiskoulun alakoulun pihalla. Puuhaa löytyi monenmoista mm. ongintaa, polkuautoja, lelukoira-match show ja ambulanssiinkin pääsi tutustumaan. Vierailevana tähtenä meillä oli aasi, joka antoi mielellään rapsutella itseään.

Suuri sydämellinen Kiitos yhteistyökumppaneillemme upeista pisteistä ja esityksistä!

Lasten joululauantai 2021

Vietimme perinteistä lasten joululauantai-tapahtumaa Mantulla 4.12-21 yhteistyössä Nilsiän Pitäjäraadin kanssa.

Tapahtumaan saapunut joulupukki ja joulumuori saivat runsaasti kirjetervehdyksiä lapsilta.

Ulkona tapahtumaväkeä odotti  hepparekiajelu ja hepat saivatkin paljon silityksiä osakseen. ❤

Lisäksi ohjemassa oli piparkakkujen koristelua, rintamerkkien tekoa ja arpojakin oli tarjolla.
Kaikki lapset saivat  kotiinviemiseksi pienen jouluisen yllätyspussin.

Sydämellinen kiitos sponsorillemme S-Market Nilsiä.

Kiitämme myös lämpimästi arpajaispalkintoja lahjoittaneita tahoja!