Tietoa meistä

Olemme voittoa tavoittelematon yhdistys, joka pyrkii tukemaan Nilsiäläisiä lapsiperheitä ja nuoria. Yhdistyksellämme on jo pitkä historia, toimintamme on alkanut jo vuonna 1925.

Yhdistykseen kuuluu jäseniä noin 100 henkilöä. Suurimmalla osalla jäsenistä on pieniä lapsia, mutta mukana on paljon myös heitä, jotka haluavat jäsenmaksun maksamalla tukea lapsiperheiden hyväksi tekemäämme tärkeää työtä. Jäsenyytemme ei velvoita sinua mihinkään.

Toimintaamme kuuluu mm. erilaisten lastentapahtumien järjestäminen, satutunnit, kirpputoripäivät ja nuorten tapahtumat. Yhdistyksemme toimii vapaaehtoisten voimin. Teemme myös mielellämme yhteistyötä muiden toimijoiden kanssa, otathan meihin tarvittaessa rohkeasti yhteyttä!

Myös jäsenten ajatukset toiminnastamme ja sen kehittämisestä ovat meille tärkeitä. Meille voikin lähettää ehdotuksia erilaisista tapahtumista tai palveluista, joita paikkakunnallemme kaivataan.

Tietoa tulevista tapahtumista löydät sivuiltamme Ajankohtaista-kohdasta sekä yhdistyksemme Facebook-sivuilta.

Varoja toimintaamme keräämme myyjäisillä, arpajaisilla sekä tuotemyynnillä.